Digimarkkinoinnin perusteet
Suoritin Google Digital Garage-alustalla digimarkkinoinnin perusteet-opintokokonaisuuden.
Aloitin suorittamisen jo keväällä. Aikaa menikin yllättävän paljon tähän opiskeluun. Videoita tuli katsottua yhteensä 40 tuntia.
Lopulta sain kahlattua kaikki osiot läpi.
Loppuvaiheessa näin houkuttelevan painikkeen, jota klikkaamalla olisin voinut poistaa osioita oppimiskokonaisuudesta. Päätin kuitenkin vetää hampaat irvessä kaikki eri osiot läpi ja lopulta pääsin loppukokeen suorittamisvaiheeseen. En muistanut enää keväällä suorittamiani osioita ja vastasin virheellisesti kysymyksiin, joten en läpäissyt testiä ensimmäisellä kerralla.
Testin läpäisyn saavuttaa, jos vastaukset ovat 80-prosenttisesti oikein.
Seuraavana aamuna heräsin virkeänä suorittamaan testiä. Kysymykset muuttuvat joka kerta. Suoritin kokeen nopeasti, ja olin varma, että tällä kertaa saan sertifikaatin suoritettua.
Järkytyksekseni sain entistä huonomman tuloksen:
Alan olla epätoivoinen. Yksikään kysymys ei ollut sellainen, että olisin voinut hakea siihen vastauksia verkosta googlaamalla. Mielestäni kysymykset olivat todella vaikeita, ja moneen kysymykseen löytyi mielestäni monta eri vastausta.
Illalla yritin uudelleen, kolmas kerta toden sanoo.
Ei voi olla totta! Jokaisella kerralla tulokseni ovat huonontuneet.
Google Digital Garage näännyttää minut.
Seuraava aamu valkeni, ja tällä kertaa pohdin kysymyksiä niin huolellisesti kuin pystyin. Olin jo päättänyt, että teen testin kymmenen tunnin välein vaikka koko loppuelämäni, kunnes saan sertifikaatin suoritettua.
Päättäväinen asenne kannatti, lopulta sain sertifikaatin suoritettua:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti